معرفی مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : تینا

بازار پادنا کیش

بازار پاردنا کیش یکی دیگر از بازارها و مراکز خرید جزیره کیش می باشد که در زمینی به مساحت تور کیش مرداد 98 13200 مترمربع در سال 1390 احداث گردید. این بازار دارای 56 غرفه نمایشگاهی و 48 واحد اداری می باشد. بازار پادنا کیش بین میدان هرمز و خلیج فارس قرار گرفته است. بیشتر زمینه فعالیت این بازار مبلمان می باشد. بازار پادنا کیش دارای رستوران و پارکینگ نیز است.

بازار پادنا کیش

بازار پادنا کیش


بازار بساک کیش

بازار بساک کیش در زمینی به مساحت 2793 متر مربع در 4 طبقه در سال 1389 به بهره برداری رسید. این مرکر خرید در مجتمع صدف قرار گرفته است. این مرکز خرید با داشتن 39 غرفه در زمینه فروش کالا و ارائه خدمات در زمینه های مختلف آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور کیش می باشد.

بازار بساک کیش


بازار شارستان کیش

این مجموعه در سال 1391 و در شهرک صدف به بهره برداری رسید و بیشتر تور کیش شهریور 98 در حوزه خدمات، الکترونیک و اینترنت فعال است و در طبقات فوقانی آن نیز دفاتر اداری و تجاری فعال می باشند. این مجتمع دارای 3 طبقه و 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد و همچنین به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در کیش دارای 2 طبقه پارکینگ سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.


بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع احداث گردید تا مسافران تور کیش بتوانند به راحتی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. بازار هرمز کیش دارای 283 باب مغازه که 100 غرفه در طبقه همکف، 101 غرفه در طبقه اول و 82 غرفه در بخش خدمات سنگین است. مساحت غرفه ها بین 25 متر تا 140 متر هستند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: