لوکس ترین هتل های استانبول
نوشته شده توسط : تینا

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول با مساحتی حدود 45 هزار متر تور استانبول نوروز 97مربع در منطقه ای به تور استانبول زمستان 96مساحتتور استانبول تعطیلات فروردین 97 110 هزار متر مربع در سال های 1845 تا 1856 به دستور سلطان عبدالمجید یکم, 30امین پادشاه عثمانی برای تور استانبول لحظه آخریبازدید گردشگران تور استانبول در سمت اروپایی تنگه بسفر بنا شد. در ساخت این کاخ حدودا 14 تن ورقه طلا استفاده شده است وبزرگترین لوستر کریستال در این کاخ است که هدیه ملکه ویکتوریا به شاه عثمانی بود. این لوستر دارایتور استانبول بهار 97 750 حباب و وزنیتور استانبول اسفند 96 ئمعادل 4.5 تن می باشد تور استانبول دی 96که در سالنی به 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه خاصی به قصر داده است. تمامی ساعت های این کاخ بر روی 9:05 متوقف شده اند, ساعتی که آتاتورک در نوامبر 1938 تور استانبول بهمن 96چشم از جهان بست.تور استانبول فروردین 97 این کاخ در تمام روزهای هفته بجز دوشنبه و پنج شنبه پذیرای تمامی مسافران تور استانبول می باشد.


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپیبلیط تور استانبول در قرن 15 میلادی بتور استانبول بهمن 96ه دستور محمد تور استانبول تعطیلات فروردین 97دوم در بینتور استانبول نوروز 97 شاخ طلایی و دتور استانبول اسفند 96ر بین دریای مرمره استانبولتور استانبول بهار 97 برای بازدید گردشگران تور استانبول می باشد. این قصر چشم انداز بسیار زیبایی به تنگه بسفر را دارد. در سال 1924 کاخ توپکاپی تبدیل به موزه شد و از مهم ترین جاذبه های تور استانبول به حسابتور استانبول بهمن 96 می آید. با انتخاب تور استانبول برایتور استانبول دی 96 سفر امکانتور استانبول فروردین 97 بازدید از این بنایتور استانبول زمستان 96 بسیار مهم و معروف برای شما گردشگران تور استانبول فراهم می شود.


مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی استانبول در قدیمی ترین بخشتور استانبول نوروز 97 استانبول و در چند قدمی کاخ توپکاپی, رو به روی کلیسای ایاصوفیه در طی سال های 1609 تا 1619 به دستور سلطان احمد اول بنا شد. این مسجد یکی از زیبا تور استانبول اسفند 96ترین شاهکار های اسلامی می باشد که در شهرتور استانبول تعطیلات فروردین 97 استانبول پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. به علت وجود کاشی های آبی در طراحی داخلی مسجد سلطان احمد به مسجد آبی نیز معروف است. ساختار اصلی مسجد ملنند مکعب میتور استانبول زمستان 96 باشد که طول و عرض 53 و 51 است مه بالای مکعب را قبه ها و شبه قبه ها تسخیر کرده اند.تور استانبول فروردین 97 قبه اصلی 33 متر قطر و 43 متر ارتفاع دارد و این مسجد تنها مسجد ترکیهتور استانبول بهمن 96 است که 6 مناره دارد که مردمتور استانبول بهار 97 از تقلید سلطان احمدت به دلیل شباهت مسجد با مسجد الحرام انتقاد کردند, که وی با پرداخت مبلغی مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا انتقاد ها آرام شود. در سفرتان با تور استانبول به بازدید از این بنای تاریخی بسیار با تور استانبول تعطیلات فروردین 97شکوه نیز سر بزنید و لحظاتتور استانبول دی 96 خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.


تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر با عرض تقریبی 700 تا 3550 متر و طول 30 کیلومتر باریکه آبیتور استانبول نوروز 97 در کشور ترکیه است که دریای سیاه و دریای مرمره را به هم متصل می کند. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می کند قیمت تور استانبولو شهر استانبول در دو طرف این تنگه قرار دارد. از مکان های تاریخی و دیدنی تور استانبول که در نزدیکیتور استانبول بهار 97 تنگه بسفر قرار دارد می توان به بشیکتاش, روم ایلی حصاری, پاشا باغچه سی, آناطولی, حصاری و اسکودار اشاره کرد. تنگه بسفر از لحاظ ارتفاع از دریای سیاه پایین تر از تور استانبول زمستان 96دریای مرمره بالا تر تور استانبول اسفند 96است به همین دلیل جریان آب از دریای تور استانبول تعطیلات فروردین 97سیاه به دریای مرمره است. طبق مطالعات انجام تور استانبول بهمن 96شده سالانه حدود 660 میلیارد متر مکعب آب از دریای سیاه از طریق تنگه بسفر به دریای مرمره میریزد. با انتخاب تور استانبول برای سفر امکان وقت گذراندن در این تنگه بسیار معروف با کشتی های تفریحی برایتور استانبول دی 96 تمامی مهمانان تور استانبول فراهم خواهد شد تا از سفر تور استانبول فروردین 97خود به استانبول لذت کافی را ببرند.


پارک مینیاتورک استانبول

پارک مینیاتورک استانبول با مساحتتور استانبول تعطیلات فروردین 97 60 هزار متر مربع, 15 هزار تور استانبول نوروز 97متر مربع فضای ماکت,تور استانبول اسفند 96 40 هزار متر مربع فضای سبز آزاد, 3 هزار و 500 متر مربع فضای سر پوشیده و 2 هزار متر مربع فضای استخر و راه آبی و با گنجایش 500 اتومبیل در استانبول پذیراییقیمت تور استانبول تعداد زیادی از مسافران تور استانبول می باشد. این پارک شاملتور استانبول بهمن 96 105 اثر تاریخی می باشد که 45 اثر آن متعلق به استانبول و 45 اثر آن متعلق به آناتولی و 15 اثر آن از آثار تاریخی ترکیه می باشد که امروزه خارج از مرزهای ترکیه هستند. پارک مینیاتورک در 22 ماه در سال 2003 به پایان رسید تور استانبول دی 96و تبه اول را در تور استانبول بهار 97بین پارک های مینیاتوری کسب کرده است. تور استانبول فروردین 97در سفرتان با تور استانبول حتما به این پارک بسیارتور استانبول زمستان 96زیبا سر بزنید.





:: برچسب‌ها: مناسب ترین هتل استانبول,لوکس ترین هتل استانبول,نرخ ویژه هتل استانبول,بهترین نرخ استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: