ارزان ترین هتل های استانبول
نوشته شده توسط : تینا

هتل لیون استانبول

فاصله این هتل 4 ستاره با میدانتور استانبول فروردین 97 تقسیم تور استانبول اسفند 96حدودا 450 متر است و تور استانبول نوروز 97دقیقا در تور استانبول بهار 97مرکز استانبول قرار گرفته است. امکانات این هتل ویژه مسافران تور استانبول: یک سالن ورزش، استخر فضای باز با تخت های آفتابگیری و اتاق های وسیع است.تمام اتاق ها با رنگ های طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن تزئین شده اند. همچنین همگیتور استانبول تعطیلات فروردین 97 به سیستم تهویه تور استانبول بهمن 96هوا، یخچال و حمام خصوصی تور استانبول دی 96با امکانات بسیارتور استانبول زمستان 96 لوکس تجهیز شده اند که مورد توجه مسافران تور استانبول است.

 


هتل کریستال استانبول

هتل 4 ستاره کریستال، تور استانبول اسفند 96تنها چند قدم با میدان تقسیم و بلیط تور استانبول100 متر با ایستگاه تور استانبول نوروز 97اتوبوس Hava فاصله دارد و اقامت راحتی را در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول قرار داده است.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان تور استانبول و متناسب تور استانبول فروردین 97با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است. دسترسیتور استانبول بهمن 96 به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است که مسافران تور استانبول میتوانند از آنها استفاده کنند.هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.

امکانات تفریحی این هتل مخصوص مسافران تور استانبول:سرویس نگهداری کودکان ،استخر تور استانبول زمستان 96سرپوشیده (تمام فصول)،  حمام ترکی، سونا، اتاق هایتور استانبول تعطیلات فروردین 97 خانوادگی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتو کشی، امکانات جلسه و ضیافت، بسته های نهار - ترانسفر فرودگاه، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب، تور استانبول بهار 97پذیرش و تحویل سریع، اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، صبحانه در اتاق، لباسشویی، اتاقهای ضد صدا، خشکشویی، خانه داری، فکس و کپی، منوهایتور استانبول دی 96 رژیمی، کرایه اتومبیل، خدمات تهیه بلیط، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات تورها که مسافران تور استانبول میتوانند از ایت امکانات استفاده کنند.


هتل تکسیم گونن استانبول

این هتل 4 ستاره تکسیم در قلب استانبول تور استانبول تعطیلات فروردین 97میدان تقسیم تور استانبول نوروز 97قرار گرفته است.هتل تکسیم فقط چند قدم با جذابیت های شهر فاصله دارد مسافران تور استانبول میتوانند به محض خروج از هتل ؛سالن اپرا، گالری های هنر، کافه و بارها، تئاترهای متعدد را در اطراف خود بیابند.ساختمان این هتل زیبا به زیبایی برای مسافران تور استانبول طراحی شده با سنگ های مرمر وتور استانبول اسفند 96 سرامیک که نظر تمام گردشگران تور استانبول را به خودقیمت تور استانبول جلب میکند.تمام اتاق های این هتل تمیز، زیباف و مجهز برای مسافران تور استانبول میباشند.مسافران تور استانبول اگر بیشتر از 3 روز در هتل بمانند در بدو ورودتور استانبول بهار 97 ظرفی پر از میوه دریافت میکنند و اما اگر اقامت آنها بیشتر از یک هفته شود یک بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت.این هتل رستوران نیز دارد که از انواع تور استانبول فروردین 97غذاهای ترکی تور استانبول زمستان 96و بین المللیتور استانبول بهمن 96 از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند چشم انداز هتل تکسیم فوق العاده زیبا میباشد که نظر مسافران تور استانبول را به خود جلب میکند.


رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکویتور استانبول بهمن 96 هتلی 5 ستاره در 8 تور استانبول نوروز 97کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس اتور استانبول بهار 97رائه می شود و انواعتور استانبول زمستان 96 غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کندتور استانبول اسفند 96. از هتل با 5 دقیقهتور استانبول دی 96 پیاده روی می توان تور استانبول تعطیلات فروردین 97به مراکز خرید تور استانبول فروردین 97معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 


هتل میراکل آسیا استانبول

هتل 5 ستاره تور استانبول تعطیلات فروردین 97میراکل آسیا در سمت تور استانبول بهمن 96آسیایی استانبول واقع شده و 219 اتاق ارتور استانبول نوروز 97ائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه،  وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم ایمنی، مینی بار، کتری برقی و ... می باشند. هر روز، صبحانه به شکل سلف سرویس در این هتل ارائه می شود و غذهای بین المللی و ترکی نیز برای ناهار و تور استانبول زمستان 96شام موجود می باشد. تور استانبول دی 96از جمله امکانات هتل، سونا و حمام ترکیتور استانبول بهار 97 است وگردشگران تور استانبول می توانند تور استانبول فروردین 97از باشگاه این هتل نیز استفاده کنند.تور استانبول اسفند 96 مرکز خرید ویاپورت در 200 متری هتل و فرودگاه تور استانبول لحظه آخریصبیحا در 3 کیلومتری هتل است.  





:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های استانبول,نرخ ارزان هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,نرخ ویژه هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: