هتل های لوکس دبی
نوشته شده توسط : تینا

هتل دی آدرس دبی مال دبی

هتل دی آدرس دبی مال یکی از بهترین و معروفترین تور دبی نوروز 97هتل های 5 ستاره دبی می باشد و در نزدیکی تور دبی تعطیلات فروردین 97برج خلیفه و دبی مال واقع می باشد.در این هتل 5 رستوران بسیار دنج و لوکس وجود دارد که مسافران تور دبی می توانند انواع غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود را نوش جان نمایند.این دارای 244 اتاق بسیار زیبا و با امکانات و خدمات رفاهی عالی می باشد.اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته و ... می باشد.و از دیگر امکاناتی که این هتل به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون تور دبی اسفند 96سیگار ، آسانسور، پذیرش و تحویل سریعتور دبی بهمن 96،جکوزی، استخرتور دبی زمستان 96 روباز،سونا و ... میتور دبی فروردین 97 باشد.فاصله هتل تا فرودگاه بین تور دبی دی 96المللی دبیتور دبی بهار 97 10 کیلومتر می باشد.


هتل ریتز کارلتون دبی

هتل زیبا و لوکس ریتز کارلتون یکی از هتل های 5تور دبی نوروز 97 ستاره دبی است که در کنار ساحل خصوصی خود در منطقه جمیرا قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساختمان زیبا با معماری نما و داخلی فوق العاده و 341 واحد اقامتی برای شما مسافران تور دبی می باشد. اتاق ها دارای منظره رو به دریا بوده و امکانات مینی بار، تلویزیونتور دبی بهار 97، اینترنت بی تور دبی بهمن 96سیم، تهویه مطبوع، حمامتور دبی زمستان 96 و صبحانه می باشند. هتل 6 استخر دارد که در کنار استخرهای روباز هتل درختان زیبای نخل و صندلی های حمام آفتاب قرار دارند. هتل دارای نه رستوران است که غذاهای مدیترانه ای، آآفر تور دبیسیایی و تور دبی فروردین 97عربی را ستور دبی تعطیلات فروردین 97رو می کنند. رستوران جدید نخل که یک رستوران ساحلی با ویوی خلیج فارس است به تازگی به مجموعه رستوران های این هتل اضافه شده است. در مرکز اسپای مجلل هتل می توانید از خدمات ماساژ، سونا،تور دبی دی 96 جکوزی، حمام و سالن بدنسازی استفاده کنید. فاصله هتل ریتز کارلتون از فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر استتور دبی اسفند 96. دیگر امکانات هتل شامل باغ، زمین تنیس، زمین گلف، باشگاه کودکان، اجاره ماشین و ... است. 

هتل ریتز کارلتون دبی

هتل ریتز کارلتون دبی


هتل هیلتون ریزورت بیچ جمیرا دبی

یکی از هتل های 5 ستاره کیش هتل هتل هیلتون تور دبی نوروز 97ریزورت بیچ جمیرا دبی است این هتل دارای 389 اتاق می باشد. این هتل یکی از محبوب ترین هتل های تور دبی تعطیلات فروردین 97دبی می باشتور دبی بهار 97 این هتل در نز دیکی ساحل جمیرا ساخته شده است و مقابل برج العرب بنا شده است. همچنین اتاق های این هتل به شکل سوئیت و ویلای طراحی شده و دتور دبی بهمن 96کوراسیون داخلی آن این هتل باتور دبی زمستان 96 ترکیب رنگ مدرن و عالی می باشد و لازم به ذکرقیمت تور دبی می باتور دبی فروردین 97شد که در این هتل مرکز آبگرم درمانی موجود میباشد.تور دبی اسفند 96 از امکاناتی در این هتل مسافران تور دبیموجود می باشد نظیر استخر، سالن بدنسازی، سونا ،جکوزی، سیستم تهویه هوای مطبوع ،ترانسفر فرودگاهی ،رستوران ،کافه و..تور دبی دی 96. می باشد. 


هتل پالازو ورساچه دبی

این هتل یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی تور دبی نوروز 97می باشد.نام گذاری ورساچه بدین دلیل است که سنگ های مرمر تزیینی است که بر عهده ورساچهتور دبی تعطیلات فروردین 97 ایتالیا می باشد و مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قراتور دبی اسفند 96ر گرفته است.در این هتل 8 رستوران بسیار عالی و با غذاهای منحصر به فرد موجودتور دبی بهار 97 است که انواع غذاهایتور دبی بهمن 96 اروپایی و بین المللیدر محیط  آرام و سر سبز آماده سرو می باشد.امکانات هتل شامل:خدمات خشکشویی،رستوران،صندوق امانات،سالن کنفرانس،تهتور دبی زمستان 96ویه مطبوع،وان و تور دبی دی 96امکانات اسپا و ... از جمله امکاناتی است کهتور دبی فروردین 97 در اختیار مهمانان تور دبی قرار گرفته است.

هتل پالازو ورساچه دبی

هتل پالازو ورساچه دبی


هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل 5 ستاره گالریا رزیدنس دبی در یکی از بهترینتور دبی بهمن 96 و معروفترین منطقه (دیره) واقع شده است.این هتل بسیار مدرنتور دبی زمستان 96 و شیک دارا 370 اتاق بسیار دنج و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی پاسخگوی 24 ستور دبی نوروز 97اعته مسافران تور دبی می باشد.سیستم تهویه هوا ، یخچال ،تور دبی بهار 97 ماشین ظرفشویی ، ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت ،رستوران،تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ، اسکواش ، مینی گلف را به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد.لازم به ذکر است که در این هتل انواع غذاهی اروپایی و بین المللی آماده سرو می باشد.فاصله هتل تا فودگاه بین المللی 13 کیلومتر می باشدتور دبی تعطیلات فروردین 97.برای اطلاع نرخ ویژه تور دبیبیشتر از می توانید با شماره تور دبی فروردین 97تماس های درج شده تور دبی اسفند 96در داخل سایت تور دبی دی 96تماس بگیرید.

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی





:: برچسب‌ها: مناسب ترین هتل های دبی,نرخ ارزان هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: